fredag 21 augusti 2009

Yes!! de funkar...


*sjunger för mig själv* jag har börjat spela musik oftare i min lägenhet.. det började en eftermiddag för någon dag sen då Grann*pip* spelade hög musik ( nej självklart får personen spela hög musik på dagen men personen i fråga har ingen bra musiksmak enligt mig) så för att överrösta grannens musik så satt jag på högre musik så jag slapp höra grannens favoritmusik ( jag gillar inte direkt så speciellt mycke 80 och 90 talks dance musik..för mig är det metal,hårdrock,rock,goth,punk,ska,blues..så någon som älskar 80 och 90 tals dance musik som vill byta granne med mig?)
men vad jag vill komma till med det här är att jag får ut min tics-energi.. jag trodde inte de skulle funka utanför mitt gammla sovrum hos mina föräldrar men det gör de verkligen (Yes!!!!)
Pump it up when you don't really need it.Pump it up until you can feel it *sjunger*
/Ghostkitty

Inga kommentarer: