måndag 31 augusti 2009

mycke att göra och så lite tid till allt..

Jag får be om ursäkt att jag inte skrev något blogginlägg igår men jag hade fullt upp med att fira min morfars 81 års dag och samtidigt åkte vi till sjukhuset för att besöka min morbror som fortfarande ligger där så de har varit full fart..


Idag så kom jag hem vid 10 tiden och stack direkt till affären för jag hade knappt ingenting i kylskåpet.. de underbara är att jag klarar av att gå själv in i affären medans assistenten står utanför och väntar ( yaay for me!) sen har man ätit frukost och pratat med assistenten om helgen och vad jag tänker göra ikväll och imorgon.. samtidigt väntar jag som en nervös get på de brev som min läkare har tydligen skrivit till mig som jag ännu inte fått.. ibland kan man bli nojjig men eftersom värdet låg så lågt så kan jag inte mer än undra vad min läkare har för planer nu då..


Jag har nästan släppt taget om mina tics för jag börjar känna mig som vanligt igen eftersom jag fick ticsa av mig hos mina föräldrar så känner mig idag mer avslappnad än tidigare..


ha de så bra
/Ghostkitty

Inga kommentarer: