måndag 24 augusti 2009

Bullar..och besök..


så har man bakat en satts på 80 kanelbullar.. och 15:45 kommer den nya vikarien på besök.. är riktigt nyfiken på hur hon är samtidigt som jag känner "främmat? idag? just nu? åh fy fan näää snälla!" men men.. har samtidigt bytt lakan och plockat undan så de har varit fullt upp..

100 % att jag kommer vara helt slut senare ikväll..



ticsen har de blivit liiiiite bättre med.. jag har inte helt kontroll över dom som jag brukar ha, de känns fortfarande ostabilt.. gick en riktig lång promenad igår och sedan satt mig på en utsikt så man såg över hela Jönköping och ska jag vara helt ärlig så var det nog de jag behövde.. tystnad och höra vinden och så bra väder med bra utsikt.. sedan de positiva är att jag fick mer sömn den här natten..så jag tror nog att de snabbt kommer gå över..som alltid..



nej nu ska jag lägga mig i någon minut..

ta hand om er..

/Ghostkitty

Inga kommentarer: