onsdag 12 augusti 2009

Tandläkarbesök


Så har man varit på tandläkarbesök idag.. egentligen så skulle de bara ha blivit en helt vanlig kontroll men slutade med att laga en utav mina frammtänder pga den hade gått av lite nu i helgen men de gick jätte bra.. skönt de iaf! det positiva är att jag fick bara massvis
Min nya assistent kom idag för första gången på besök och hon är här fortfarande ( skyndar med ett blogginlägg mitt när dom har rappoteringstid pga dom byts av först på morgonen runt 08:15 och sen 15:45 på eftermiddagen) men hon verkar jätte bra och jätte go och jag känner inte mig alls stressad eller orolig och ticsen är lugna ( jag var rädd att den där situvationen skulle komma upp igen som förra gången att det skulle bli massvis med tics men som tur var så blev det inte så)
nu ska jag fortsätta med lite saker här hemma
/Ghostkitty

1 kommentar:

*johanna* sa...

Nu får du bli bättre på att uppdatera din blogg.... ;)
Det har börjat bli lite väl glest mellan inläggen den sista tiden!
Även om man har det jobbigt, så är det skönt att ventilera sig. Dina läsare finns ju här för dig!!!!
Kram *Johanna*