onsdag 19 augusti 2009

Äntligen..


lilla söta Tiger..

Jaa äntligen fick jag in bilderna..varför kameran låg i tvättkorgen var pga jag hade av misstag fått med kameran när jag slängde smuttstvätten som låg i min väska.. (klantiga jag jaa!)
men de gick riktigt bra med att köra lilla tiger till hans ägare som är en utav mina assistenter så jag får alltid höra varje gång hon jobbar hur han mår.. ( fick hör av farmor att den andra kattungen som min kusin hade tagit har fått namnet Farfar av mina kusinbarn haha gulligt..)





Tiger och farmors katt missan..


om 2 timmar kommer mina föräldrar och hämtar theo för jag har haft honom hos mig i några dagar nu.. dom kommer bli väldigt glada när dom får höra att jag har duschat honom ( och de märks för han vägrar titta på mig utan vänder röven åt mig hela tiden..)
/Ghostkitty

Inga kommentarer: