lördag 15 augusti 2009

En utav grannens katter som brukar komma på besök..


15:30 bär det iväg till Farmor och hämta kattungen.. jag hoppas att hon mår bättre idag bara..ska ladda Mp3-spelaren innan jag åker iväg så jag har något att lyssna på i bilen ( finns ju bara en massa skit musik på radion ju..)




Jag har fått en ny vän med som bor utomlands.. varför jag nämner upp honom är att jag har äntligen funnit någon som verkligen förstår vad jag pratar om när de gäller att ha ett begränsat liv som vi båda har.. varken han eller jag får sporta,vi får inte tatuera oss eller pierca oss eller göra hel galna saker som många andra får göra..jag har en blodsjukdom...han har problem med hjärtat..




Ikväll vet jag inte vad som händer.. jag gissar på att min morbror och en vän till familjen kommer till mina föräldrar och vi äter något gott.. jag ska i samma veva ticsa av mig när jag är där.. stressen får mig att 0 kontroll över det just nu så de kan vara skönt att få ticsa av mig..




nej nu ska jag äta något och sedan packa ner sakerna i tid..

ta hand om er..


/Ghostkitty






Inga kommentarer: