fredag 14 augusti 2009

mitt inne i en stresstornado..


vad ska man göra? känns sådär lagomt kul att veta att man är mitt i en stressig period.. jag vet fortfarande inte om de har blivit godkänt att jag får ha kvar mina assistenter.. i förrgår så träffade jag den nya assistenten som de blev lite prat med eftersom de blev rent kaous den dagen..även om jag tycker om henne nu så känner jag inte henne fortfarande..de blev liksom ingen riktigt presentation..men de ska bli ändring på det pga hon kommer hit idag kl halv 6..
Igår så åskade det så de blev att man läste en bok och sedan skurade 3 av skåpen med 3 plan i utvändigt och invändigt..sen gjorde man äpplekaka.. men i allt fnitter och flygande smörklickar så blev de en god kaka ( tack och lov för de..)
i helgen blir de också mycket stress ( oh yes..), skulle åkt till farmor och hämtat kattungen med min assistent som ska ha den men eftersom farmor har fått en propp och mår inte så bra och pratar lite hackit så har vi beslutat att jag och mina föräldrar åker och hämtar den och lämnar den till assistenten.. inte bra om de blir för mycket intryck..
jag ska dessutom hjälpa mamma med hundarna och sen ska vi kanske på en liten utflykt.. men sen på måndag ska jag fanimej vila och har lovat ett par vänner att jag ska göra det..
har ni tid så tycker jag att ni ska titta på denna musikvideon.. jag förstår inte vad som säger men själva historian i musikvideon säger ju allt hehe..
ta hand om er alla..
/Ghostkitty

1 kommentar:

*johanna* sa...

Härlig Ghostkitty du är tillbaks!
Jag kan förstå att det är jobbigt när det händer mycket runt omkring sig. Speciellt när en nära släkting får en propp. Min mamma fick en för ca 2 år sedan. Hon tappade talförmågan och närminnet... men nu så är hon näst intill återställd. Men det krävdes en del träning. Ta hand om dig och fortsätt skriv av dig, det fins alltid nån som stöttar dig in the www-world. Kram