lördag 22 augusti 2009

Jag vill....men jag kan inte..


Jag vill sova.. men jag kan inte.. idiotiska tics varför just nu?! varför kunde inte de här varit under dagen? känns som en tung klump inom mig som vill bara ut..en vän sa att jag skulle tända ett ljus och läsa en bok och tänka på alex.. men vad min vän inte vet om är när jag gör så då triggas ticsen upp.. min vän säger sen på skoj att spring 20 varv runt huset.. men de kan inte jag heller för då triggas ticsen upp också,speciellt andningsticsen..




Jag slår vad om att imorgon blir de en bad day om ticsen börjar ikväll..tur så är det inte Måndag imorgon iaf för då har jag fullt upp att göra en massa saker..




ska iaf borsta tänderna och byta om snart.. vi får väl se vad jag gör sen..






något blir det iaf.. för jag kan ju inte sova..




/Ghostkitty

Inga kommentarer: