lördag 29 augusti 2009

en jämnförelse och telefonsamtal..


Igår så ringde mamma och sa att min morbror hade åkt till akuten för han hade problem med hjärtat och då blev man riktigt orolig för det är inte ofta min morbror mår dåligt eller så.. så jag gick upp ganska tidigt idag för att ringa och höra med mamma hur de var med honom och hon sa att sjuksköterskan hade sagt att han hade inte ont längre och var uppe och åt frukost så det är ju iaf ett bra tecken.. jag hoppas bara att dom hittar felet för de kan ju hända igen tyvärr..


Mina tics är lugnare idag men jag känner fortfarande att jag inte kan slappna av helt.. något som man kan jämnföra med är att tänk dig en person som verkligen vill slå någon så mycket och så håller man personen riktigt hårt för att stoppa henne/honom och du släpper inte föränns personen har lugnat ner sig och lovar att inte göra det.. det är ungefär så känslan är för mig när jag får en tics period att jag får hålla fast vid ticsen tills dom har lugnat ner sig och nu är jag i stadiet att dom är lugna men jag håller fortfarande fast vid de.. får hoppas att jag kan släppa taget om de helt snart..


/Ghostkitty

Inga kommentarer: