söndag 1 februari 2009

Wake up,love! the sun came to see you..


Idag vaknade man av en helvetes huvudvärk som gick över snabbt som tur var (annars hade jag skyllt på jim för han väckte mig inatt hehe..förlåt jim men de hade varit sanningen) sedan gjorde jag frukost.. ringde min vän johanna och sedan efter de gick man och tog en dusch och gjorde iordning sig och sedan gick man ut de härliga soliga vädret ( när var de man senast hade så här vackert väder? hmm..) så man tog lite kort och njöt av vädret :)



Efter de när man kom hem så tog man de lungt och plockade undan lite och satt sig vid datorn :) efter de kom farsan hit och hälsade på en snabbis och efter han hade åkt hem så gjorde man iordning lite mat :) mums..


jag försöker fortfarande komma på vem jag egentligen är.. men de går inte så bra ( eller rättare sagt jag har inte haft någon ork att ta reda på de förtillfället) men men de kommer väll senare..


Ikväll ska jag nog sitta vid datorn och kanske vid tv och ta det lugnt.. hoppas inte grannarna gör oväsen inatt för dom har varit väldigt hoppiga idag.. t ex nu..
Positiv sak: va fint väder idag..
negativ sak: jag har fortfarande inte kommit på hur jag ska utnytja den där tjänsten som jim lovade mig.. =/ jag kommer säkert på något haha..
//Ghostkitty

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka jätte vackra bilder...

fule fisken sa...

fint väderkan verkligen förjylla ens dag <3 ankor är söta ^-^

Gullan sa...

Hej :)

Tack för kommentaren på min blogg och berömmet av bloggen! Vilka vackra bilder du har i din blogg, kommer titta in igen!

Jaadu, det där med att veta vem man är é fan inte lätt! Har känt mig identiteskluven i hela mitt liv och det är först nu vid 41 års ålder som jag börjar komma underfund med att ALLA dom där olika delarna av mig som spretar å stretar åt olika håll, ja det är ju DET som ÄR jag :D

Kram!
/ Miss B