söndag 22 februari 2009

Min fredag den 13:e idag eller?


Ja jag fattar inte va de är med den här söndagen.. först så vaknade jag av att när jag vände på mig med ansiktet mot väggen så slog jag i armbågen i väggen.. jag brydde mig inte så mycke utan somnade om och så hände de igen FAST denna gången slår jag i huvudet mitt på pannan in i väggen ( vad i helvete?!) sedan kände jag att ska de fortsätta så här när jag ska sova så kan jag väll lika gärna gå upp så ja de blev att jag gick upp och gjorde lite frukost de var bra.. satt sedan igång en tvätt och torktummlaren eftersom jag tvättade igår och de jag torktummlade igår blev inte torrt och de var för sent för att sätta igång igen så jag väntade tills idag..
efter en stund så var både torktummlaren och tvättmaskinen klar så jag vek tvätten ifrån torktummlaren och böjjde mig sedan ner till tvättmaskinen för att ta ur tvätten ifrån tvättmaskinen och när jag reser mig upp så slår jag i huvudet IGEN i torktummlaren ( vad är de med mitt huvud och slå i saker överallt?! hmm)..pappa kom hit med theo och sedan med lite mat jag är glad över de för jag vet inte vad som skulle hända om jag skulle försöka laga mat idag
( skulle säkert bränna sönder hela köket eller mina fingrar eller så.. förvånar mig inte ett dugg)
sedan hände de en massa saker som en idiot gasade på som fan förbi en så personen nästan blötte ner en pga allt blask! sedan snubblade jag med.. + att jag har haft en hemsk tics dag ( som om de inte var tillräckligt jobbigt?!)
de är inte meningen att jag ska göra något idag... jag funderar på att lägga mig med täcket över huvudet och önska att nästa dag kom istället..
//Ghostkitty

1 kommentar:

fule fisken sa...

naww, alla har vi våra klumpighets, -otursdagar ;D