måndag 2 februari 2009

I have no idea...


Idag var solen framme igen.. härligt ( kan de inte fortsätta så här tack!?) , har mest tagit de lungt idag..har kännt mig ganska utmattad och känner nu att jag behöver ticsa av mig ( ska till mina föräldrar imorgon så ska bli skönt faktist).. annars har jag gått en promenad idag med och handlat lite i affären och lagat lite mat :) sedan gjorde jag rent fåglarnas bur och ändrade om bland deras leksaker.. blev riktigt nöjd..



Ska snart packa med så jag har med mig allt imorgon.. på onsdag är de sista gången för behandlingen mot min blodsjukdom och sedan är de bara ta prover och vänta och se om jag blir frisk eller inte.. de är ödet som har bollen i sina händer nu ( eller va fan man nu säger..)


Positiv sak: jag känner mig inte så olycklig som jag brukar göra ( undra varför?)

Negativ sak: jag känner mig utmattad..

//Ghostkitty








Inga kommentarer: