onsdag 25 februari 2009

ny energi

har kännt mig ganska konstig dom senaste dagarna.. mått illa.. haft otur och ticsen har varit hemska..har inte kännt sådär att "Yes nu ska vi blogga.." men nu är jag igång igen.. hoppas jag :)


Jag försökte beställa en biljett till mr tourette men de var slutsålt!! ( *pip* också)
aja de går väll fler tåg som man brukar säga..

försökte muntra upp mig själv igår efter ha bett en nära vän dra åt helvetet eftersom han har gjort 1. krossat min tjejkompis hjärta två gånger.. 2. utnyttjat mitt förtroende för att finna en tjej och att han lovade att han inte skulle såra henne ( de var jag som parade ihop dom två..han gick till mig och frågade om jag kände en bra tjej som söker efter en kille).. fick nog av honom och så anser han att jag är barnslig ( vem är inte barnslig som går till tjejer höger och vänster medans han har en tjej reda på g och kan inte säga till henne att han inte vill ha henne? *suckar*).. vissa människor är totalt hopplösa..tyvärr..

idag tog jag nya blodprov och sedan muntrade jag upp mig med att köpa ett par snygga stövlar :)
och igår köpte jag en svart kjol och en söt liten prydnadsgrejj till mitt vetrinskåp och en bok där man lär sig teckna hundar och katter ( är ju bokrea då får man ju passa på)..
bilder kommer senare..

näe nu ska ja lägga mig i soffan igen..

//Ghostkitty

Inga kommentarer: