onsdag 18 februari 2009

kissfläckar och dom som kallas Det

de är snö fortfarande ute.. jag undrar om snögubben med kissfläcken på sin mage "lever" fortfarande..hmm får gå en promenad senare kanske och titta hehe..brist på annat! men han vann iaf årets sötaste snögubbe..

vad som har hunnits med idag är :


  1. ätit frukost!
  2. duschat och borstat tänderna och klätt på mig och allt de där!
  3. åkt till sjukhuset och tagit blodprover
  4. ätit falafelrulle.. mums <3
  5. städat badrummet

vad som behövs göras:

  1. dammsuga hela lägenheten
  2. plocka undan ( innan de ser ut som ett jäkla bombnedslag)
  3. vattna blommorna
  4. ta järnmedicinen

sedan kommer jag inte på något förutom ja borsta tänderna igen och allt de där som är rutinmässigt VARENDA dag..

personen på ica verkar har slutat som jag fortfarande inte klurat ut om det är en han eller hon..därför kallar jag denna personen för DET.. inget illa menat mot personen men ibland är de så svårt att se på vissa om de är en kvinna som liknar en kille eller en man som liknar en kvinna.. eller är transvestit..synd nu kommer detta vara ett mysterium i mitt huvud i en evigheters evighet..

ticsen verkar ha en lugn period nu MEN min tvångstanke har fått mig att få intresse för dörrhantaget till mitt sovrum ( alltid är de fanimej något!! eller hur?!)

jag gillar de inte...................

//Ghostkitty

Inga kommentarer: