torsdag 19 februari 2009

saknad efter sina vänner..textprov och jag vet fan inte allt..


jag känner att jag saknar en hel del vänner som jag inte har träffat på evigheter och många som jag har förlorat kontakten med..vill ändra på de, ska försöka träffa dom lite oftare..
jag har bestämmt mig för att plugga .. efter snart 1 års paus ifrån pluggandet så känner jag mig redo att ta tag i de igen :) så jag måste sitta hela dagen och skriva de där personliga brevet till dom *ångest ångest ångest* + ska ha med 3 stycken textprover hoppas detta kommer bli bra..ska söka till en skrivalinje på distans.. så då får jag inte sitta här idag utan ska sätta mig i lugn och ro med en kopp te i soffan med fillt och kudde och en gosig hund liggandes vid benen och försöka skriva de.. håll tummarna nu :)
jag måste ta tag i mitt målade igen också.. är så mycke runt en nu så jag vet inte vart jag ska börja med..nej nu får jag inte sitta mer här idag..måste gå och börja me de där så de blir klart i tid ( något som kan ta en eeeeeviigheeet)
positiv sak: värdena har gått upp och de finns en chans att jag kan bli frisk ifrån min blodsjukdom
Negativ sak: de är fortfarande kallt och mycke snö kvar ute..
//Ghostkitty

2 kommentarer:

Anonym sa...

Är det en positiv sak att du inte kan bli frisk från din blodsjukdom???
Eller vill du vara sjuk??
Hmmm skumt!!!

Ghostkitty sa...

sv: haha nej jag hade skrivit fel xD