fredag 20 februari 2009

ett missförstånd

Jag hade fått en kommentar på mitt förra inlägg av en tjej som tydligen inte har en blogg så jag svarar här och dessutom ger svar till alla här som läste inlägget igår..

"Är det en positiv sak att du inte kan bli frisk från din blodsjukdom???Eller vill du vara sjuk??Hmmm skumt!!! " Johanna

svar: Nej de är ingen positiv sak.. jag skrev fel! jag var stressad och självklart kan ju alla skriva fel eller hur? jag har ändrat på de så det står rätt nu.. jag vill visst bli frisk att ha denna blodsjukdomen är inget man vill ha direkt utan de är en sak som styr ens liv och sätter egentligen upp regler för dig som läkaren berättar för dig..


//Ghostkitty

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag förstod att du säkert hade skrivit fel... men jag kunde inte låta bli med att kommentera!!!
Jag har oxså en blogg "Johannas knasiga värld" men jag håller den för mig själv...
Jag tycker verkligen om din blogg, du har ett speciellt sätt att skriva. Synd att du inte uppdaterar den oftare!!
Många Kramar Knasiga Johanna