torsdag 1 januari 2009

2009... Nytt år...Nya möjligheter


Ja så var de 2009 nu.. nytt år och nya möjligheter...
att lämna 2008 är både bra och dåligt..finns helt underbara minnen och sedan finns dom dåliga ( men dom ska vi inte änns nämna upp eftersom dom ska inte bli påminndna nu eftersom de är ett nytt år och kan bli ett riktigt bra år)

2009 kommer hända spännande saker.. jag ska fortsätta gå på bio ( wow va spännande.. hehe)
blir jag frisk ifrån min blodsjukdom så ska jag tatuera mig för att ha ett minne vad jag har gått igenom och att jag klarade de och ett nytt kapitell har skapats.. de har de ju redan nu gjort och de känns riktigt bra..

Igår så skaffade jag mig nyårslöften ( som man varje år skaffar sig.. och oftast inte klarar av men jag ska göra mitt bästa) att säga att man ska inte äta godis och träna mer är uteslutet för mig för de är ett vanligt nyårslöfte som jag aldrig kommer klara av ( tro mig jag känner mig själv.. den dagen när man har sin mens/pms så är de utslutet med de löftet)

Mina nyårslöften är:

1. jag ska inte nedvärdera mig själv längre.. ( jag känner att jag alltid gör de och de ska bli ett slut på de)
2. jag ska göra utmaningar som jag inte har vågat göra tidigare
( förra året var de konsären och sedan att gå på bio igen.. )
3. jag ska fan börja dejta igen ( kanske..men de blir ett försök senare i år)
4. om jag blir frisk så ska jag tatuera mig som ett bevis på att jag klarade de och att detta är ett avslutat kapitell.. ( som jag sa tidigare.. hoppas hoppas hoppas )
5. jag ska våga säga nej
( jag har svårt att göra de och jag känner att jag alltid kommer i problem och i obehagliga situvationer när jag inte vågar göra de)

Gott nytt år!
//Ghostkitty


1 kommentar:

Anonym sa...

Desamma =)