söndag 11 januari 2009

Morgonpigg? Hell no!



Jag kan väll knappast påstå att jag är den morronpigga personen delvis för att jag mår så sjukt dåligt när jag går upp för tidigit..


jag är väll mer en natt människa.. kl är halv 8 och känner att jag fortfarande är småtrött men eftersom min hund ska ha mat vid 7 tiden och gå ut och kissa så känns de som att " äsch va fan skitsamma att gå och lägga mig jag måste vända tillbaka dygnet", pga man inte har något jobb och man inte pluggar för de blev för mycke ( pluggade upp mina betyg men kände att jag inte kom någon vart på 2 år även om jag kämpade så mådde jag bara dåligt av de) så försöker komma på nu vad jag vill med mitt liv..


men som sagt pga detta så är jag uppe sent ,går och lägger mig vid 1 - 2 på natten....ehm...oftast men de ska bli ändring på de... tror jag.. äsch va fan nä jag går och lägger mig igen..






Natti..




// Ghostkitty

Inga kommentarer: