fredag 16 januari 2009

Godmorgon

Ja klockan halv 9 de var inte illa de nästan som jag får applodera för mig själv att jag är vaken så tidigt utan att känna mig halvdöd *klappar händerna* hehe..

innan jag kommer till de positiva så måste jag bara någon mening KLAGA på mina älskade grannar..igen.. ja mina älskade läsare dom är igång igen, klockan 1 inatt väckte dom mig med att spela hög musik och stängde av sedan drog dom möbler ( vad är de som är speciellt en vardags natt att flytta runt möbler? hmm ) sedan pratade dom högt.. satt igång musiken igen och stängde av igen..drog runt möbler.. gick tungt.. och så höll de på i kanske mer än ½ timma.. så där satt jag på mobilen med msn på och snackade med någon vän som fortfarande va vaken och höll mig sällskap tills dom hade lugnat ner sig.. men de enda jag tänkte på för tillfället var hur kommer jag må imorgon med mina tics? tänk om de blir en sån där bad day? de verkar inte som de eller jag vet inte än eftersom jag fortfarande är smått halvtrött och inte kommit in i mitt medvetande ( och då undrar man ju hur kan man blogga när man inte kommit in i sitt medvetande?) men de är det som är så kul att blogga..släpp av skiten och se sedan va de står..men ska ringa idag till hyresvärden idag..igen..


Okej nu har jag släppt av mig de tunga nu är de till de positiva..
nu när man sitter här och ska snart göra iordning lite frukost och jag tittade runt i lägenheten och tänkte så efter lite mindre än 1 år ifrån att jag flyttade ifrån min gammla lägenhet så har jag utvecklats väldigt mycke.. jag tar mer ansvar,jag städar mer och håller de mycke mer välstädat och ordning än vad jag gjorde i min gammla lägenhet.. jag har kommit på att jag klarar av saker mer än va jag gjorde den första gången jag flyttade och de mindre än 2 år sen.. jag känner mig faktist stolt över mig själv pga detta..

Idag ska jag baka kanelbullar ( när jag var hemma hos mina föräldrar så frågade pappa vänligt om jag kunde baka några till honom) så idag tänkte jag lägga energi på de och sedan tvätta en massa kläder.. sedan om detta genomförs det är en annan fråga hehe.. kanske blir sån där spontan dag igen med att gå på bio och vara hur onyttig som helst ( okej sushi är inte onyttigt men jag hade tänkt laga mat så de så!)

jag återkommer snart igen..nu ska jag "skutta" iväg till köket ( inte för att jag skulle skutta iväg någonstans men men) och göra lite frukost :)

ha en bra dag..
//Ghostkitty

Inga kommentarer: