torsdag 22 januari 2009

my my my *nynnar*

I tisdag så var man i hjo med en och gick i en affär där de var ganska billigt :) fick ganska mycke som jag kan ha mitt hem ;D och sedan åt vi middag :) så vi hade en riktigt trevlig dag :) slutade med att när vi åkte hem så hade vi hög musik i bilen med gammla låtar och lite nya dessutom också men de var en låt som jag fick på hjärnan och som jag har nynnat på enda sen dess..


efter de så körde hon hem mig till mina föräldrar pga dom skulle hänga med mig på onsdag till sjukhuset för behandling :) och de gick bra den här gången med.. så idag så kom jag hem och känner de att de är skönt förutom att denna låten kommer snart ut ur mitt huvud..

känner dessutom att jag märkte av lite av mina tvångstankar men har knappt ticsat på hela dagen.. känns riktigt skönt..

skriver lite mer imorgon (:

egentligen inte min typ av musiksmak men så jävla bra att sjunga ut till och skitsamma om de är falskt..
tänkte smitta av mig lite med den här låten ^^


Armand van helden - my my my



//Ghostkitty

1 kommentar:

Anonym sa...

fint rimm du har på bloggen...host*