måndag 27 oktober 2008

yeah.. well.. you see.. it's just like..you know...stuff


Jaha... ja de var denna helgen då..kunde väll varit bättre men den har inte varit dålig heller..


Jag är fortfarande lite små nere pga de där efter med joggningen så jag flydde till mina föräldrar på lördagen och kom hem idag.. skönt ibland att fly ifrån vardagen hem till sina föräldrar där man kan försöka slappna av.. Jag har ett speciellt rum hos dom där jag verkligen kan släppa taget om mina tics utan känna att de berör på mig på ett visst sätt.. det är lite konstigt men de är som att de är någon helt annan värld för en...som om där finns de inga "regler" ( okej de finns de väll inte utanför de rummet heller) men på något sätt så är de nästan så.. ticsar jag på en buss eller i ett litet rum där de är tyst eller kanske någonstans där de är massvis med folk så självklart tittar ju dom och vissa pekar och skrattar eller härmar eller tittar på en som om man stör eller verkar dum i huvudet..men i de rummet finns de inte någon som gör så.. utan jag får vara mig själv..där jag inte känner att jag är ivägen eller att jag stör folk..klart jag skulle vilja ha de så utanför rummet med men som en person brukar säga " det finns folk till allt" och självklart kan man inte ändra på alla personers sätt att tänka om vissa saker och självklart är de väll svårt att förmedla detta till varenda människa i hela världen...
fick taktil massage av min mamma med och visst va de skönt men ändå en plåga för min kropp ville ticsa så jag lät de hända men ändå så kom de inget..ja ibland så känns de som att de är två stycken i en och samma kropp.. den ena försöker ha kontroll och få en att må bra medans den andra spelar ett jävla spratt med en...hehe..helt otroligt ibland och de får en att skratta ibland.. jag kan ta mycke saker på allvar men jag kan också ibland skratta åt de fast på ett annat vis..


Veckan ser ganska lugn ut förutom att jag måste städa som en galning inför helgen..en killkompis kommer hit på fredag för vi ska på en konsär där Sonata arctica spelar live ^^ och något förband ska väll också spela där sedan stannar denna killkompisen här hela helgen så de ska bli kul.. :D
//Ghostkitty




1 kommentar:

Marianne sa...

Det var en fin höstbild du presenterade på din sida idag.