fredag 17 oktober 2008

hey, hey, hey!

Ibland undrar jag hur det skulle vara utan Tourette syndrom.. att riktigt slappna av utan att alla mina tics kommer på samma gång..känns lite tråkigt men ja sånt är livet..


Förra natten kunde jag knappt sova för en viss här GRANNE ovanför mig hade högljutt sex kl 1 på natten ovanför mitt sovrum sedan så hör jag att möbler flyttas runt med! känns så där lagomt kul när man försöker sova.. så det var väll inte direkt världens roligaste att gå upp idag för jag vet vilket helvete jag får med ticsen när jag inte har sovit riktigt bra..sömn är ju en viktig grej för mig så jag kan ha kontroll över mina tics så de inte blir rena pannkakan av dagen..delvis också tvångs handlingarna som de här med dessa KORKAR eller handtag.. de jag försöker komma på också är att varför jag är så intresserad av de mesta som är runt och sedan ljuskällor som t ex lampor eller helt vanliga ljus.. *suckar*

Får hoppas dom är lugna inatt hehe...vill verkligen sova ut nu så jag orkar med ticsen imorgon..

Ha de så bra
// Ghostkitty

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken otroligt snygg design på din blogg :)