tisdag 28 oktober 2008

I should probably stop touching it ...



sitter här med min kopp te och tittar då och då på den medans jag skriver...den är rund..ni vet va det betyder? ja självklart sätts mina tvångstankar igång.. nej malin..nej..titta bort och koncentrera dig på att skriva..NEJ TITTA BORT!.. blickarna går tillbaka till koppen och jag suckar och forsätter koncentrera mig på att skriva..men vad ska jag skriva? jag tittar bort åt höger håll för att titta ut mot fönstret och inte åt vänster håll där koppen står..pennan snuddar mot blocket och jag suddar ut de ord jag har skrivit..de blev inte bra helt enkelt.. jag slår snabbt med pennan flera gånger mot blocket medans jag tittar mot fönstret.. tankarna snurrar runt den där koppen och jag försöker ta kontroll över mig själv.. den här gången ska jag inte ge mig..jag känner mig som ett litet barn i sin värsta trottsålder förtillfället..






jag börjar skriva igen..men suddar genast ut det.. blicken återgår till koppen av en reflex..jag tittar bort och suckar djupt och tittar ner i blocket..jag skriver något och sedan lägger jag ner pennan på blocket och dricker sedan upp resten av mitt te och går och diskar...












vad jag skrev var bara ett par ord....och det var:








"jävla tekopp........"


//Ghostkitty

3 kommentarer:

Johan sa...

Haha, låter faktiskt som en "jävla tekopp".

Den sabbade ju för dig ;)

Johan sa...

SV: Jag säger det :P. Har stor respekt för personer som klara av att släppa lös och ha kul utan alkohol, men jag behöver det för att kunna uppnå stadiet där krogen blir rolig att besöka.

Cattis sa...

Tack för att du hittade min blogg så att jag hittade din!

Du e ju förbannat skön, tjejen!!