lördag 25 juli 2009

Mormor i farten igen med sin lurighet

Idag kom Mamma,mormor och min morbror på besök.. pappa var hemma för han mår fortfarande inte så bra.. men mormor hade iaf med sin bukett ringblommor som hon hade plockat och sen när vi alla satt i köket så skulle hon sedan till badrummet..och jag såg att hon la något under min duk på min byrå..och när dom alla sedan skulle hem så gick jag och tittade och tro fasiken att hon hade gett mig 120 kr! bara sådär.. hon är allt en rävig typ min mormor.. tar man inte imot pengar så kommer hon på andra knep för att kunna ge mig de.. är det inte att hon lägger de i ens jackficka när man inte ser de eller lägger de i en fin ask och ger mig de så är de att hon ska gömma de under mina dukar.. jag undrar om jag kommer bli som henne när jag blir gammal.. och stackars killen kommer hon till 100 % göra samma sak mot för de gör hon varenda gång jag har en kille.. Ja jisses..




/Ghostkitty

1 kommentar:

Milly sa...

Åh tac mycket.. vad glad jag blir :D