fredag 24 juli 2009

Drömmar..verkligheten..Drömmar..verkligheten







Alla har ju drömmar.. t ex att bli musiker,läkare,tatuera sig,flyga luftballong osv osv.. och självklart vill man ju att de ska bli ens verklighet någon gång i livet eller hur?
Jag ser många som gör sina drömmar till en verklighet och jag är glad för deras skull.. men jag skulle också vilja göra så mina drömmar blev till verklighet..iaf lite oftare än va de är nu ( senaste va för 2 år sen då jag flyttade hemifrån..)..



En del av mina drömmar är.

  1. spela fotboll (jag kan inte pga min blodsjukdom..)

  2. Jag vill jogga utan att känna att ticsen sätt igång och får panik pga jag inte kan andas ( jävla Tourette..)
  3. jag vill tatuera mig ( åter blodsjukdomens fel att jag inte kan..)

osv osv osv osv..


med andra ord de som är din vardag som jag inte kan göra är mina drömmar..och de gör ont att de inte kan bli min verklighet också....



/Ghostkitty

Inga kommentarer: