fredag 17 juli 2009

Klumpighet..falafel och pitabröd..beslut..


Idag så ska jag göra hemmagjorda Falafel och pitabröd ( fuskar med att gå till pizzerian för att köpa lite kebabsås..) ska bli riktigt mumsigt..





Ticsen har lugnat sig helt och hållet och de gör mig förvånad eftersom när jag har en ticsperiod ( om de nu va en ticsperiod vill säga..) så borde de ha varit i flera dagar..men men tur att de inte varade så länge iaf..



Fick höra igår att pappa hade snubblat när han förberedde att måla huset med att tvätta de och av misstag snubblade till och slog huvudet i husväggen och bröt näsbenet och fick hjärnskakning.. i samma veva hade jag kliat mig och rivit upp ett sår så de började blöda som tusan och de tog en lång stund innan de gick att få stop på de.. är de bara jag eller så någon likheten mellan mig och min pappa där? lika klumpiga hehe..

Men jag har dessutom beslutat att operera bort min mjälte pga jag fick nog igår efter jag fick stop på blödningen och jag misstänker då att jag ligger riktigt lågt i mina röda blodplättars värde..



/Ghostkitty

Inga kommentarer: