måndag 13 juli 2009

Resan..

Får ursäkta att jag inte skrev något igår men min laptop + internet krånglade så in i helvete igår så jag gav upp.. men idag har jag iaf lite energi.. skåne resan har varit jätte kul och fick träffa killen i malmö och sett massvis med vildkaniner ( pappa räknade upp till 67 stycken tills han inte orkade längre haha).. vi gick lite på stan i malmö och sen i lund och sen nästa dag slingrade vi oss upp mot Lomma och landskrona och helsingborg och uppåt Halland och sen tillbaka till Jönköping.. I malmö köpte jag klänning,leggins,byxor,hårband,två st 4 rads nitarmband..

här är lite bilder ifrån resan..de enda jag saknar ifrån resan är att få åka över till danmark..








































































































































/Ghostkitty





Inga kommentarer: