måndag 27 juli 2009

En vacker dag..

Pga jag vaknade kl 3 inatt och inte kunde somna om föränns vid 5 + jag sov riktigt dåligt av dom timmarna jag fick sömn och vaknade ganska tidigt idag så har jag ett sånt underbart strålande humör ( eller näe.. ett vansinnigt dåligt humör rättare sagt) och detta dåliga humöret går ut över min tvättmaskin! tänk dig du är seg hela dagen för du fick knappt någon sömn och så har du redan bestämmt dagen före att du ska byta lakan och tvätta kläder. Och varje gång tvättmaskinen är klart så ger den ifrån sig ett iriterrande vansinnigt hemskt pipande ljud som är så här " piiiiip...piiiiiiip...piiiiip" ( ni som har planer för att skaffa ny tvättmaskin.. ett gott råd här ifrån lilla mig: skaffa inte en tvättmaskin som piper när den är klar.. har den inte gjort er galen i början så kommer den i snar framtid göra de..)





En vacker dag när din tid är slut tvättmaskinen kommer jag le för mig själv med gott samvete...


/Ghostkitty

Inga kommentarer: