tisdag 21 juli 2009

Happy..

Idag så har det gått 1 månad med älsklingen ( lite löjligt att räkna månader men jag tycker alltid att den första och sen när det har gått ett halvår och när de har gått 1 helt år är något speciellt..vet inte varför de är väl bara så)

jag är lika förvånad fortfarande att ticsen har lungnat ner sig..jag känner inget behov av att ticsa och de gör mig förvånad och rädd pga det känns som att jag måste lära känna min kropp på nytt, ja min kropp utvecklas och så gör mitt Ts med men utveckling kan ju skrämma en också..

Måste snart ringa mamma och pappa och höra hur pappa mår.. jag va där över helgen kollade till så pappa mådde bra och hjälpte mamma lite..känns konstigt att en smäll i en vägg kan göra sån stora skador som ett brutet näsben och hjärnskakning så personen får inte sitta länge och titta på tv eller sitta för länge vid datorn eller läsa eller köra bil.. ( och de jobbiga är att han älskar att titta på tv och hålla på med datorer och köra bil..läsa sport ibland också).. så får hoppas att de går över snart..


/Ghostkitty

Inga kommentarer: