onsdag 15 juli 2009

Åh nej...inte nu igen *suck*


Ja så va de igång igen.....TICS PERIODEN! Bah! -.-

jag vaknade vid halv 8 tiden av sån energi som jag brukar få när kroppen visar mig att "nu vill jag ticsa! så ticsa!!"och de va regällt mycke energi som ville ut så jag försökte andas djupt och lungt och låg och höll kudden och försökte koncentrera mig på de.. Konstigt nog så brukar jag inte tillåta mig själv att acceptera mina tvångstankar.. men den här gången va de tyvärr nödvändigt och som tur var så hade jag min ramlösa ifrån igår stående på sängbordet så jag tar den och prickar mina handflator mot korken och då kände jag att nu har jag kontroll ( de låter så patetiskt på något sätt att man måste röra på en kork för att orka med att gå upp ur sängen.. de här har aldrig hänt mig förut) .. jag också lovat att fika med Johanna idag på stan men hur i helvete ska jag orka med de när jag mår som jag gör? värsta är att jag har dåligt samvete att de här skulle hända just nu.. för jag hängde inte med hon och hennes familj till falkenberg och jag vet att de gjorde henne besviken och dessutom inte kunde träffas i Måndas när jag hade kommit hem för jag va så trött.. och så händer de här! *suckar* man finner väl någon lösning..hoppas jag för de måste finnas något.. (och jag tänker inte gå med min flaska ramlösa och sitta på stan och hålla i den som om den vore klistrad på mina händer och de är helt omöjligt att ta bort den.. ) jag finner väl någon lösning..förr eller senare..



/Ghostkitty

Inga kommentarer: