onsdag 8 juli 2009

Ändrade planer..



Blev inget Falkenberg pga jag har inte mått så bra.. känns sådär lagom kul att veta att jag håller in 3 personer att göra något pga jag inte kan vara ensam så de fick vara..klart dom blev besvikna att jag inte kunde hänga med och jag kan förstå dom på sätt och vis men jag vill inte heller bli ett hinder för dom att göra aktiviteter på deras semesterresa..

jag mår iaf bättre nu och mamma och pappa snackade om att vi skulle ligga en natt nere i Malmö mellan fredag och lördag..( innebär att jag får träffa min älskling.. Yay *hoppar av lycka*)
sälvklart ska jag hitta på något roligt med johanna sen när vi kan träffas..åker hem igen till min lägenhet nu på söndag så..


Ticsen har de varit ganska så bra med.. någon gång har jag kännt att de har varit jobbigt..men dom senaste dagarna har de varit ganska så skönt väder (de är ju nu man känner att nu jäklar kan man ju leva).. jag har inget imot att de är sånt väder.. bara de inte kommer tillbaka till de där hemska varma molnfria vädret för då bosätter jag mig nere i mormor och morfars källare och lever där tills hösten kommer..


/Ghostkitty

Inga kommentarer: