måndag 30 mars 2009

Seghet och pitabröd

kännt mig ganska seg och dessutom blev de ju inte enklare när sköterskan på sjukhuset ringde mig mitt när jag sov och bad mig ta nya blodprover i veckan..
sådär mycke ticsning som jag gjorde dom där dagarna tar väldigt mycke energi och jag märker att assistenterna låter mig få ännu mer space på något sätt ( som känns ganska skönt just nu..)


Just nu bakar jag pitabröd så hela jag är full med mjöl.. håller på att låta degen jäsa just nu så man äntligen får andas ut lite.. varit fullt upp idag med att plocka undan i lägenheten.. fortsatt med textprovet.. handlat.. lagat mat..kom på att jag hade för lite mjöl och affären stänger om ½ timma så man fick springa upp till affären för att handla hem mjöl och lite mer jäst för har planer att baka kanelbullar imorgon..

jag har också påskpyntat idag.. satt i färgglada fjädrar i mina fransgardiner som är vid balkongsdörren ( får ta kort och lägga upp de sen)

//Ghostkitty

Inga kommentarer: