fredag 27 mars 2009

känner sig uppskattad..

"Oj, här har man missat en massa intressanta inlägg!!! Kom hem ifrån en mini semester i Paris... och alltid lika kul att gå igenom mina favoritbloggar när man kommer hem.Ok, så du har assistenter? Modigt av dig att berätta... både om dina tics och panikångest.Hur är det att ha assistenter dygnet runt....?? Måste vara ganska så påfrestande eller? Är de många eller?Oj vad jag frågar.... men jag blir så nyfiken på personer som är så modiga att kunna berätta så öppet om sitt liv.Kram Johanna"


När man får sån här kommentar på sin blogg så kan man inte bara sluta att le.. känslan att någon gillar sitt skrivande får en att känna att de är värt att skriva några rader varje dag..
klart att du får fråga..frågar man inte så får man ju inte veta eller hur? :)

Jag har 4 st assistenter men de ska vara 5 st.. klart de kan vara påfrestande ibland men eftersom jag gillar deras personligheter och dom trivs att vara här så är det ändå inte så påfrestande som de kan se ut ibland..visst ibland kan jag bli tokig och vill bara vara ifred men som tur är så har dom ett eget rum här i lägenheten så jag ändå får mitt space.. enda gången jag har blivit riktigt förbannad på dom har bara hänt 2 gånger.. med tyvärr samma person som slutade förra året.. men de är ju så de handlar om personkemi och passar inte de då blir allt katastrof..samtidigt har jag ett stort tålamod som har förvånat både mina föräldrar och mina assistenter och jag tror många andra i min omgivning har blivit de..

men som sagt hade jag inte haft mina assistenter så hade jag inte tagit klivet ut ifrån mina föräldras hem och skaffat mitt egna liv och utvecklats och mognat mer ( till och med jag är förvånad över de).. så jag är evigt tacksam att jag har dom och den dagen jag inte behöver dom längre så ska jag ge dom varsin blomma och en riktigt stor kram som tack för att dom har funnits i mitt liv!

jag hoppas att din semester i paris har varit bra.. jag hoppas att du har fått svar på dina frågor :)

och som sagt va inte rädda att fråga.. :)

//Ghostkitty

Inga kommentarer: