måndag 16 mars 2009

EFIT - dagen ifrån igår

Igår som ni alla vet så hade men en EFIT - dag och jag hade tänkt lägga upp dom igår men de blev så sent.. men nu kommer de:








11:20: Godmorgon, efter att ha försökt vakna upp ungefär i 1 timma så va de äntligen frukost!
12:20: dax att ge ellie och albin mat

13:20: satt man med laptopen och läste lite på aftonbladet


14:20: vilade man lite i soffan





15:20: dax för lunch!




16:20: gick man en 1 timmas långpromenad och stod vid en fin bro och tittade ner i vattnet ett tag..




17:20: tittade man på tv och var på msn en stund..började rensa lite på msn listan!





18:20: städade man sovrummet och plockade undan en massa i lägenheten





19:20: fikade man lite och tände lite ljus och läste horoskopen i en tidning!






20:20: glömmde jag ta kort men jag minns att jag fortsatte att rensa kontakter på min msn-lista..


21:20: pga jag har fått något virus på kroppen som kommer gå bort om ett par veckor som är som små intensiva röda prickar med blåsor på som både svider och kliar så va de dax innan man lägger sig att smörja inte potatismjöl över kroppen ( lovar de svalkar så skönt )







22:20: natti natti fåglarna











//Ghostkitty



3 kommentarer:

Johan sa...

Roligt grej det här :). Har själv provat detta en gång när jag läste Foto på skolan.

Anonym sa...

Läsa horiskop? Err, why? :s

Anonym sa...

Haha, oj! Horoskop*