söndag 8 mars 2009

citat..pedant.. och längtan efter vår

jag har funnit mitt missbrukande citat : den dan den kommer..
men de ligger ju en sanning i de citatet.. någon gång kommer de.. speciellt när man minst anar de.. kärlek...jobb..lycka..olycka..bröllop..barn.. och sist och inte minst.. dö..den..okej jag tror vi slutar där annars blir de bara ett olyckligt inlägg och de vill vi inte..

jag känner mig mer pedant än vad jag har gjort innan.. visst att städa varje dag gör ju så att de inte gror igen ,som de kan hända ibland så man får ta i hårdhandskarna till sist med städningen ( som tyvärr har hänt förr för måååånga gånger)..


ge mig vår..vill inte att de snöar mer

//ghostkitty

1 kommentar:

Svensk - finska kokboken sa...

"Den dagen, den sorgen.." De är mitt;)
Välkommen till husmors livet gumman.
Tänk jag måste jobba och städa varje dag, jag blir bara trött på tanken=)