söndag 22 mars 2009

Är en bok lösningen.. eller?

helgen har varit riktigt jobbig.. därför söndagen är mer än vanligt seg och man känner ständigt att jag vill drämma till mig själv i huvudet med en stor tjock bok.. tanken finns där men när jag tänker efter hur ont de skulle göra så undviker jag situvationen ( och nej jag menar inte slå löst)..



tics-perioden började komma i fredas kväll och gick igenom nästan hela natten tills klockan halv 5 då jag hade bäddat ner mig i min utdragna bäddsoffa så jag är närmre balkongdörren så jag snabbt kan springa ut och ta frisk luft.. jag sitter fortfarande kvar där och har nog varit här de mesta delen av helgen men jag känner ingen skuld att jag gör de..
jag har jobbiga andnings-tics som jag tappar kontrollen över känns de som.. i min situvation så är de riktigt jobbigt delvis känns de som att jag ska tappa andan varje minut om jag inte sitter ute på balkongen där de är svalt och luften är frisk ( inte för att den skulle vara sjuk här inne men ja ni fattar vad jag menar).. jag kommer troligtvis sova här inatt igen..

jag ska försöka orka med att träffa en vän idag och bjuda henne på våfflor eftersom de blev inga våfflor i fredas men jag köpte hem de som behövdes..kanske hon kan få mig på andra tankar och jag vet att hon är en utav dom få jag inte skämms framför när jag ticsar..

//Ghostkitty

1 kommentar:

fule fisken sa...

jag visste inte att man kunde ha andningstics, låter ju skit jobbigt!Jag hade fått panik,tkr lite synd om dej där vah :/
våfflor och vänner är mums ^.^