fredag 20 mars 2009

Flumm flumm..



sitter här i soffan med tvn på med rockkanalen och lyssnar på goa låtar och försöker komma på något vettigt sagt.. ( som man alltid gör?! Tss knappast ibland kan de bara bli flumm flumm.. som just för tillfället)..

jag är så sugen på våfflor..ska nog senare iväg och handla lite och göra lite våfflor..ska jag vara lat med och köpa min kvällsmat ute? JAPP! ( me blir lat.. mohaha) hehe näe men ibland får man vara liite lat dessutom är de ju fredag och min fredag består av: Städa..tvätta och gå runt i gosiga luftiga kläder och bara existera ( kul? hmm dom två första är väll inte kul men resten är riktigt skönt faktist)..

mitt tålamod har dessutom försvunnit förtillfället.. kanske är för att jag hade huvudvärk på morgonen som ställde till de? kanske kanske vem vet?! ( tydligen bara jag själv..)

//Ghostkitty

1 kommentar:

fule fisken sa...

åhh,lathet är det bästa!