onsdag 12 november 2008

You just have to get to know me if.......


sitter där på bussen med en jag känner och hör henne prata men allt jag gör är att vara tyst och lyssnar och tittar ner på mina händer som spänner sig lite då å då.. tittar runt lite samtidigt och hör henne säga till mig "oj du kanske håller på att koncentrera dig på att hålla in dina tics..eller?" jag ler mot henne och säger " Nej nej jag är bara trött så jag orkar inte änns bry mig om folk tittar på mig och dömmer ut mig med att bara höra mina tics...för jag vet vem jag är och de är huvudsaken sedan får folk säga va fan dom vill om mig.. jag orkar helt enkelt inte längre bry mig om de.."


fördommar är ens värsta fiende tror jag.. iallafall de en av mina på min " 10-värsta fiende-lista" ( om någon har de vill säga *host*)





You just have to get to know me if you will se that i'm a "normal" person like you are ...



//Ghostkitty

2 kommentarer:

Johan sa...

Sv: Jo kanske de :). Har funderat på att börja med någonting, får se hur det blir. Är ju bra för att det är socialt samtidigt som man får röra på sig.

Johan sa...

Vissa dagar är det svårt att inte bry sig om folket, vad de tycker osv. Fast det inte har någon egentlig mening.