söndag 9 november 2008

i was wondering when you would show up...




Denna helgen har man varit hos sina föräldrar ( håller bloggen borta ifrån dom.. allt behöver dom ju inte veta.. ) så de har varit lugn helg förutom att vi hade nästan ett litet knytkalas i lördas med min mormor och morfar och min morbror och en vän till familjen ^^ grattänger..sallad..kräftor..fruktsallad med glass och sedan spelade vi chicago och jag vann....inte -.- *host*


ticsen har de varit lugnt med..har inte haft behovet av att ticsa direkt så och jag har haft bra kontroll över de nu så man känner sig nästan lite utvilad.. tar ju på krafterna både egentligen att ticsa och hålla in de men jag håller hellre in de än att ticsa stup i kvarten..för de är som att springa upp för en backe som aldrig tar slut.. ifrån då du vaknar tills du sover igen.. men då undrar ju säkert folk " varför håller du in de om du känner likadant då?" jo för varje gång jag ticsar speciellt intensivt så mår jag dåligt.. speciellt om jag får tics som gör så de nästan känns som att du kommer upp ur vattnet och du är alldeles andfådd.. vad väljer man då? ticsa hela tiden och känna dig nästan andfådd och trött och mår extremt dåligt? eller hålla in ticsen och känna dig trött och sedan ta ut allt på en gång någon gång i månaden? jag väljer de sista....



nu kommer jag inte på mer va jag ska skriva idag...jag ska nog göra lite te och sätta mig i soffan med fillt och kudde och mysa ner mig där och se på en film :)


//Ghostkitty


1 kommentar:

Johan sa...

SV: Men om man bara faller och faller så känns det stundtals hopplöst. Men antar att de blir bättre med tiden, det blir väl allt. Fast vem vill vänta...

Mysig det lät med filmkväll :)