måndag 10 november 2008

You expect me to do... what?






- du måste göra de malin..

- vem säger att jag måste? (det är mitt liv du snackar om.....)



Jag är nog ett kontrollfreak..iallafall om de som handlar om mig och har en förbindelse med mig och folk som försöker styra över en, jag tror de handlar mycke om att jag är rädd att släppa in folk och låta folk komma in i mitt liv eller innanför mina murar utan min tillåtelse(jag är rädd för att bli sårad..)..jag byggde upp min murar när jag blev mobbad delvis för mina tics ( något jag har kommit över på sätt och vis men ärren finns fortfarande kvar..)

om någon skulle komma och säga till mig att detta måste du göra..detta måste du ha på dig eller försöka ändra på mig och vad jag vill så skulle jag tvärstanna och bli som en ja vad ska man säga...vi säger stel som en pinne..

jag kan ge ett exempel på en killkompis som jag inte släppte innanför mina murar föränns efter 7-8 års vänskap och då kan man ju lugnt säga att jag släpper inte in vem som helst... (sorgligt men sant)


jag skulle vilja släppa denna kontrollen och de kommer jag göra någon gång..kommer väll bara ta mycke tid..


//Ghostkitty

Inga kommentarer: