onsdag 20 maj 2009

Planer..

jag älskar japanska körsbärsträd <3





Idag har jag planer vid 1 tiden ta en fika med en vännina nere i stan, samtidigt måste jag göra lite ärenden nere i stan ( om de inte blir så att man blir fast med vänninan på cafét). Ticsen är lugna idag men samtidigt skrämmer de mig lite att jag måste ta bussen ( visst jag kan gå men fan orka de idag.. inget direkt ut-och-gå-i-underbara-vädret dagen)



denna veckan blir ganska lugn ( i jämnförelese med nästa vecka då jag ska få medicin för min blodsjukdom så mina röda blodplättar som kaogulerar i blodet blir fler så dom kan operera mig på måndagen den 1 juni) , men på lördag ska jag på vrigstad marknad och de kommer bli jätte kul..
Det kanske också blir så att jag redan har planer för midsommarafton då jag kanske ska fira midsommar med en vän.. vi får se vi får se.. hoppas iaf annars får jag hitta på något annat..
dessutom är de ju snart min mormors födelsedag och jag vet inte vad jag ska ge henne.. några idér?
nu ska jag städa upp här i lägenheten och sen fixa iordning lite mat..
//Ghostkitty

Inga kommentarer: