torsdag 21 maj 2009

I dream...i hope...is it real?




klockan är 01:18 men jag kan inte sova.. ( och jag vet varför.. en ganska lättnad men ändå inte)..ni vet när man söker efter något.. man söker och söker och söker och till sist när du finner de så stannar du där och känner dig nöjd och lycklig..



jag sökte efter kärleken..hittade aldrig den och undrade om jag någonsin skulle finna den..men så står han där precis framför dig och du känner att de är han du har sökt efter och han ger dig så mycke komplimanger och lovar dig en massa och säger att killen som får dig kommer bli världens lyckligaste osv osv osv.. han har också sagt att han alltid kommer ha en liten crush i mig samtidigt säger han att jag är den han skulle kunna leva med i resten av sitt liv men att han är dum nog att inte inse de.. problemet är att han har redan en tjej på g och jag vet varken ut eller in vad jag ska göra..




Jag bestämmde mig efter tag efter mitt ex dumpade mig att jag kommer bli kär igen och ge en ny kille en chans.. men visste jag att de skulle bli så här då skulle jag aldrig ha tillåtit mig själv.. ( men vad hjälper de mig nu när jag redan är fäst vid han?)



//Ghostkitty

1 kommentar:

SimpanR sa...

Hey tjejen!
Var ett tag sedan som vi snackade.
Har ju inte din nya msn addad o de ggr du varit in på din gamla så har jag inte varit vid datorn när du har skrivit.
Men om du vill kan du väl adda mig?
Om du inte kommer ihåg min hmejl så tar jag den som namn här.
Saknar att prata med dig på kvällarna osv.

Kram / Simon