söndag 17 maj 2009

citatet som vissa borde följa..

vissa borde följa detta citatet " jag säger inget för då har jag inget sagt.."
t ex den här kommenteraren..

"Fredrik "The man" sa...
Vet inte hur jag hamnade på din blogg..... men när jag ändå var här så tog jag mig tid på att läsa några inlägg!!URSÄKTA MIG!!! Men snacka om dubbelmoral... du är ju fan patetisk!! Skaffa dig ett liv!!!"



om du nu tycker att jag är så patetisk och tycker inte om mitt bloggande så varför överhuvudtaget lägger du energi på att kommentera? du kan ju bara klicka vidare.. finns dom som tycker om mitt bloggande och bara för att en eller två som läser min blogg inte gillar den så kommer jag inte sluta blogga.. jag gör de inte för någon annans skull.. jag gör de för mig själv.. mina tankar och funderingar och kunna skriva av mig.. och jag tycker de är ännu pinsammare att du inte ens kan länka din egna blogg ( eller om du överhuvudtaget har någon.. och om du inte har någon så kan du bara hålla *pip* eftersom du är inte bättre själv..)

2 kommentarer:

Fredrik "The Man" sa...

Ha ha!! JAG har ett liv....!!! Nått som du INTE verkar ha.... tycker det är så tragiskt med människor som sitter och tycker synd om sig själva... för fan ryck upp dig!!
Buhuuu!! Det är ju synd om dig!! *Nä, inte speciellt!*
Citatet som du kanske borde följa är isåfall... "SOM MAN BÄDDAR FÅR MAN LIGGA" Tänk på den du!?
Vad fan gör du på dagarna igentligen..jag har läst mig till att antingen är du sjuk, sitter framför datorn, läser bok, tittar på tv, eller åker och besöker dina föräldrar. Har du inga vänner eller??

Ja jag kanske ska börja följa ditt såkallade citat... Men VARFÖR skulle jag!! Jag fick ju dig att reagera.... ELLER HUR!!!?

fule fisken sa...

fuck fredrik in the nose!!!
Är det någon som är misslyckad och olycklig så är det väl han. Vilket liv han verkar ha liksom...Trycka ner på andra.
FUCK THAT SHIT MAN!