onsdag 13 maj 2009

huvudverk..tapet/tavla.. modig

Dagen började inte så bra utan de började med en jäkla huvudverk..man hjälpte en vän lite med hennes blogg mitt i allt och sen städade man badrummet och dammsög hela lägenheten.. ( håll igång hela dagen fast med sin huvudverk)..


nu sitter man i sängen och ska snart sova.. mitt modigaste jag har gjort idag är att säga rakt på sak till en person vad jag tycker och känner ( och hör och häpna de är en kille också.. jag som har de svårast att vara rak på sak mot killar).. men även om dagen har inte varit världens roligaste så är jag ändå nöjd.. tittar ut nu igenom fönstret och man ser bara svarta konturer av alla björkar och ekar och något hus bakom som har en svag lampa tänd och himmlen är nästan lite ljusgråblå...



önskar att de fanns som tavla eller som tapet..

//Ghostkitty

1 kommentar:

Fredrik "The man" sa...

Vet inte hur jag hamnade på din blogg..... men när jag ändå var här så tog jag mig tid på att läsa några inlägg!!
URSÄKTA MIG!!! Men snacka om dubbelmoral... du är ju fan patetisk!! Skaffa dig ett liv!!!