tisdag 26 maj 2009

Elen krångla

Jag hade tänkt blogga igår kväll men självklart gick ju elen!! ( min vanliga otur) men det är fixat nu så nu är de bara att börja blogga igen..
jag kommer troligen uppdatera imorgon också men jag är osäker om jag kommer kunna göra de på både torsdag och fredag eftersom då får jag en medicin som håller igen immunförsvaret så mina röda blodplättar ( de som kaougulerar i blodet) ska bli mer så dom kan operera mig på måndag och denna medicinen ger hemska biverkningar så jag kommer troligtvis ligga till sängs dom dagarna så ni vet.. på måndag dessutom kommer jag säkert inte heller vara här eftersom jag blir sövd i ca 3 timmar och kommer må sådär efteråt...


I lördas så åkte man till marknaden i Vrigstad och de va jätte trevligt.. det som va mest roligaste va att jag hade inte så stora problem med ticsen när jag gick i folkmassan de gick helt okej och de kändes skönt.. sedan åkte man en sväng föräldrarna och en vän till familjen och hundarna och vi kom enda till Gränna och tog en glass där och njöt av solnedgången..

nu ska jag laga lite mat för jag har bara ätit frukost..

//Ghostkitty

Inga kommentarer: