torsdag 7 maj 2009

Försvunnen..

jag får ursäkta att jag har varit borta en "lång" tid men nu är jag tillbaka..





de har varit en hel del nu i veckan.. speciellt en sak.......... jag har fått ett nytt tics ( fan också!)
när jag skrev i förra blogginlägget så hade jag fått tillbaka mitt andningstics men de jag inte visste va efter någon dag så fick jag ett annat sorts andningstics som är ännu läskigare än de andra andningsticset jag brukar ha.. en vän som fick reda på de blev lite nojjig över de och sa " tänk om du slutar andas?!" SÄG INTE SÅ! de skrämmet vettet ur mig att tänka på de och får mig att tänka ännu mer på ticsen och de blir dubbelt så värre..jag försöker gång på gång inte tänka på och försöker sysselsätta mig med saker men samtidigt så vet man ändå att dom finns där för det är ju min kropp som säger till mig att så här ska du ticsa.. de är ju själva jag som gör dom..men om de är så,varför kan jag inte säga nej helt till min kropp att nej jag ska ALDRIG mer ticsa?! dumma idiotiska skit!!

//Ghostkitty

Inga kommentarer: