fredag 18 september 2009

Varför vara så misstänksam?





Idag vaknade man vid 6 tiden och gick upp eftersom pappa kom och hämta en efter han hade kört mamma till jobbet.. sen har jag varit hos mormor och morfar och hjälpt mormor att damma av vid hennes fönster och gjort det fint.. som tack bjöd hon en på vaniljglass.. de var bara ett litet problem.. glassen smakade jävligt konstigt och när jag tittade på bäst före datum så står de " Bäst före: 09/11 2008" oh my fucking god jag har ätit 1 års gammal glass!! senare under dagen gick jag helt själv in i djuraffären medans pappa satt fortfarande kvar i bilen för jag köpte lite godis till hundarna.. och få hörde dom där orden efteråt som pappa sa " Jag är stolt över dig" får en att sträcka på sig och le och vilja göra ännu mer saker som är större än det där..




Igår så blev det att städa och städa och packa och gick en promenad i solen.. tog också lite kort.. slutade med att man fick skoskav på köpet..

jag snackade också igår med en person ifrån Norge och när jag berättade för honom att jag hade tourette syndrom och han sa " det är lungt du kan känna dig trygg.." så började jag tänka att varför ska jag hela tiden vara så jävla misstänksam mot varenda person jag lär känna? varför kan inte slappna av och för en gång skull försöka ta något förgivet? eller är det så här det ska vara? att man ska hela tiden vara misstänksam?



/Ghostkitty

Inga kommentarer: