fredag 4 september 2009

Handlat..


Idag så har jag köpt min fåtölj....som inte kommer föränns i mitten av oktober ( jag som vill ha den nu).. hittade den på Mio men tyvärr så hade dom ingen bild på den på deras hemsida.. synd... hmm.sen har jag köpt en svart gosig tunn fillt till fåtöljen med och sen lite saker till köket... jag kommer nog sätta min lägenhet som första plats på vad jag behöver göra innan jag åker utomlands.. känns som jag vill bli färdig med allt ( men sen när blev man färdig med sitt hem? ALDRIG! hmm...), just nu är jag riktigt trött för jag har varit i 4 olika affärer på olika platser här i stan som inte är gång avstånd på så känner just nu att jag vill bara lägga mig ner på sängen och glo upp i taket och bara existera som ett....kreatur.. ehm ja..




Ticsen har gått tillbaka sitt normala och de har jag fått bekräftat nu efter några dagar och det känns riktigt skönt..
/Ghostkitty

2 kommentarer:

Anonym sa...

varför ha en blogg om man aldrig uppdaterar???

Ghostkitty sa...

sv: för jag har haft fullt upp