onsdag 9 september 2009

Läkarbesöket..

Så har man pratat med läkaren.. gick jätte bra och jag fick mina frågor besvarade..han säger att jag kan leva fortfarande som jag har det nu men att dom rekomenderar att jag opererar mig men att det är mitt beslut och att visst det finns nackdelar och fördelar i det här.. jag sa de till honom att jag fortfarande inte fått något samtal ifrån den tjejen som dom skulle höra av sig till så hon kunde berätta med egna ord hut det var.. så under tiden jag väntar på det samtalet så tänker jag tänka över det här.. jag ligger på mitten just nu för jag har fått en klarare bild än innan..


ticsen är fortfarande lugna och de känns riktigt skönt..
började stor städa efter jag kom hem men fortfarande så har inte jag märkt någon skilldnad på mina tics eftersom det brukar påverkas när man blir trött.. något positivt..


/Ghostkitty

Inga kommentarer: