torsdag 10 september 2009

Mitt project och planerna i helgen

Jag har hållt på med ett project i några dagar och igår blev det ÄNTLIGEN färdigt.. min "walk in closet" ( yes yes..) känner att jag fick en massa slängt och alla julsaker och tavlor och ja jag vet inte allt fick gå ne till källaren..känns riktigt bra och jag känner också att jag har fått mer ordning på mina kläder.. Nästa blir garderoben som alla handukar och skit existerar.. ( men de blir inte på länge.. sammla ännu mer energi)..
före

före

efter


efter





Imorgon ska man klippa håret och på Lördag ska man baka lite och sen ska man på söndag ha båda hundarna pga min mamma,pappa,mormor och morfar ska till linköpings sjukhus för min morbror har gått igenom en hjärtoperation där och allt verkar ha gått bra.. obehagligt när någon som står en nära går igenom en sån sak..
/Ghostkitty















2 kommentarer:

Svensk - finska kokboken sa...

Har han?

Ghostkitty sa...

sv: japp.. dom fick byta ut blodådrer som dom tog ifrån hans ena ben..